Uw installaties zijn bij ons in goede handen

Het beheren en onderhouden van gebouwen en installaties wordt door technologische ontwikkelingen, toenemende wet- en regelgeving en kostenreducties op onderhoud steeds complexer. Niet zo gek dat onze klanten ons naast advies, steeds vaker vragen om technische ondersteuning. Daarom hebben we slimme tools ontwikkeld waarmee zij inzicht krijgen én overzicht. Zodat ze op élk moment de juiste beslissingen kunnen nemen over het veilig, kostenefficiënt en duurzaam exploiteren van hun installatie(s). 

Ons klantportaal "DLR Online": 24/7 zicht op uw installatie(s)

Bent u klant bij ons? Dan heeft u toegang tot ons klantportaal: DLR Online. Het klantportaal biedt een actueel en gepersonaliseerd dashboard met informatie over jouw portefeuille. Het biedt jou de onderstaande voordelen:

  • Realtime inzicht in de operationele status van jouw installatie(s);
  • Een up-to-date agenda met de uitgevoerde en geplande gebeurtenissen in jouw portefeuille zoals: onderhoud, keuringen, storingen en inspecties;
  • Een overzichtelijke kaart met de locaties van jouw gebouwen;
  • Toegang tot relevante documentatie zoals: keuringsrapporten en certificaten, contracten, onderhoudsverslagen en begrotingen (MJOB's);
  • Met de rapportagefunctie download je gemakkelijk een volledig overzicht van jouw installatie of begrotingen;
  • Inzicht in energielabels en de bijbehorende certificaten;
  • Mogelijkheid om zelf verzoeken in te dienen om installaties toe te laten voegen aan de portefeuille;
  • Exclusief bij installaties voorzien van een DLR Touch: rittenhistorie inzichtelijk;
  • Beschikbaar in vier verschillende talen en je kan direct vragen stellen + feedback geven.

Nieuwsgierig hoe ons klantportaal eruit ziet? Kijk dan snel hieronder: 


Alle data wordt realtime aangeleverd via de DLR Touch die wij plaatsen bij individuele lift- en roltrapinstallaties.  Door deze controller, die de geregistreerde gegevens over een installatie direct doorstuurt naar DLR Online, zijn we in staat om installaties 24/7 te monitoren en direct actie te ondernemen wanneer dat nodig is.


DLR Touch: 24/7 controle op uw installatie(s)

Met DLR Touch biedt DLR een universele controller die van individuele lift- en roltrapinstallaties de gebruiksdata maar ook het bezoek en de (gelogde) werkzaamheden van monteurs en/of inspecteurs registreert.

Op basis van de rittenregistratie en geregistreerde draaiuren van de installatie kunnen zodoende aanpassingen worden gedaan op het onderhoudscontract én het bijbehorende kostenplaatje. Bijvoorbeeld wanneer de oorspronkelijk berekende capaciteit in het gebouw plotseling afneemt.

Omdat monteurs en inspecteurs die werkzaamheden aan de installatie uitvoeren, zich bij aankomst via de controller moeten aanmelden en na het loggen van de verrichte werkzaamheden ook weer afmelden, kunnen de geregistreerde data een waardevol hulpmiddel zijn bij het beoordelen van onderhouds- en reparatiefacturen. 

Nieuws

donderdag 1 april 2021

Zonnepanelen aan (laten) brengen op je dak? Bepaal de juiste dakveiligheid conform de arbeidshygiënische strategie.

Bij dakveiligheid wordt vaak direct gedacht aan ankerpunten en lijnsystemen op het dak. Maar de Arbowet omschrijft duidelijke stappen die gevolgd m... Lees meer
dinsdag 23 februari 2021

Efficiënt beheer met ons klantportaal "DLR Online"

Bij DLR staan we niet stil, ook digitaal bewegen we mee met de snel veranderende wereld en proberen we onze digitale voorsprong te behouden. Om jou... Lees meer