Efficiënt beheer met ons klantportaal "DLR Online"

23 februari 2021

Bij DLR staan we niet stil, ook digitaal bewegen we mee met de snel veranderende wereld en proberen we onze digitale voorsprong te behouden. Om jouw liften, roltrappen en andere transportinstallaties efficiënt te beheren heb je steeds sneller toegang nodig tot online informatie. 

Altijd een actueel en volledig overzicht:

Om aan deze groeiende vraag van onze klanten te voldoen hebben wij de afgelopen maanden het DLR klantportaal verder ontwikkeld en uitgebreid met nieuwe functionaliteiten. Het klantportaal biedt een actueel en gepersonaliseerd dashboard met informatie over jouw portefeuille. Het klantportaal DLR Online biedt jou de onderstaande voordelen:

  • Realtime inzicht in de operationele status van jouw installatie(s);
  • Een up-to-date agenda met de uitgevoerde en geplande gebeurtenissen in jouw portefeuille zoals: onderhoud, keuringen, storingen en inspecties;
  • Een overzichtelijke kaart met de locaties van jouw gebouwen;
  • Toegang tot relevante documentatie zoals: keuringsrapporten en certificaten, contracten, onderhoudsverslagen en begrotingen (MJOB's);
  • Met de rapportagefunctie download je gemakkelijk een volledig overzicht van jouw installatie of begrotingen;
  • Inzicht in energielabels en de bijbehorende certificaten;
  • Mogelijkheid om zelf verzoeken in te dienen om installaties toe te laten voegen aan de portefeuille;
  • Exclusief bij installaties voorzien van een DLR Touch: rittenhistorie inzichtelijk;
  • Beschikbaar in vier verschillende talen en je kan direct vragen stellen + feedback geven.

Inloggen in het klantportaal DLR Online?

Om in te loggen op het DLR klantportaal heb je een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Heb je een contract afgesloten met ons maar nog geen inloggegevens? Vraag ze dan hier op. Wil jij direct het klantportaal in gebruik nemen of een kijkje nemen? Het klantportaal is te vinden via: https://portal.dlronline.nl/


Klantportaal DLR Online


Terug naar overzicht