Financieel medewerker M / V

Wij zoeken een financieel medewerker M / V!

Ben jij een enthousiast, zelfstandig persoon met lef én een frisse kijk op financiële zaken en nauwgezet? Ben jij in staat om procesmatig te denken, toon je graag initiatief en steek je graag je handen uit de mouwen? Vanwege de groei van ons bedrijf zoeken wij een fulltime financieel medewerker die ons Finance team komt versterken.

 

Mensen voor techniek:

Met onze wortels in de lift- en roltraptechniek is DLR Adviesgroep  sinds haar oprichting in 2005 uitgegroeid tot één van de grotere onafhankelijke technisch adviesbureaus van Nederland. Naast Dé Lift- en Roltrapspecialist zijn we inmiddels een gespecialiseerd sparringpartner op het gebied van gevelonderhoudsinstallaties, automatische en industriële deuren en dakveiligheid.


Al ruim 15 jaar ondersteunen wij gebouweigenaren, -beheerders en technisch managers op het gebied van nieuwbouw, onderhoud en modernisering. Daarnaast bieden wij onze klanten slimme tools, waarmee zij op élk moment de juiste beslissingen kunnen nemen over het veilig, kostenefficiënt en duurzaam exploiteren van hun installaties.


Wij streven naar samenwerking en een gezonde balans tussen mens, techniek en commercie.

 

Terug naar jou! Dit is wat je onder andere gaat doen:

  • Inboeken, controleren en verwerken van inkoopfacturen (crediteuren);
  • Het voorbereiden en verwerken van verkoopfacturen (debiteuren);
  • Verwerken van ontvangsten en betalingen;
  • Voorbereidende werkzaamheden m.b.t. de btw aangifte;
  • Het verder optimaliseren van financiële processen binnen AFAS Profit;
  • Aanspreekpunt administratie voor externe partijen;
  • Vastleggen contractuele voorwaarden in diverse systemen.

 

Functie-eisen;

  • Relevant MBO (niveau 4) diploma;
  • Ervaring/feeling met administratieve werkzaamheden en boekhoudkundige programma’s;
  • In staat om zelfstandig en netjes te werken in een team;
  • Affiniteit met techniek is een pré;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; 
  • Beheersing van MS Office (Excel) en het voeren van de boekhouding in een ERP systeem. 

 

De competenties die wij zoeken zijn:

  • Accuratesse;
  • Goed in cijfers;
  • Goede computervaardigheden;
  • Integer;
  • Klantgericht;
  • Doorzettingsvermogen;
  • Organiseren van eigen werk;
  • Hoofd en bijzaken kunnen scheiden. 

 

Wij bieden jou:

  • Prettige informele werksfeer met een hands-on mentaliteit;
  • Goede arbeidsvoorwaarden;
  • Omvang dienstverband: 40 uren per week;
  • Goede opleidings-en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Bedrijfsauto;
  • Mobiele telefoon en laptop;
  • Thuiswerken mogelijk, in overleg;
  • Meer dan goede pensioenregeling;
  • Periodieke uitjes en een warme plek in een fijn team!

 

Wil je meer over ons weten? Kijk dan op www.dlr.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

Soort dienstverband: Fulltime

Back to the overview